Компанія Стаїл Еквіптайм вже багато років працює над покращенням та автоматизацією системи електронної реєстрації учасників конференцій та відвідувачів масових заходів.
Електронна система реєстрації відвідувачів для заходів та конференцій від Стаїл Еквіптайм
Ми маємо великий досвід супроводу великих заходів для багатьох клієнтів. Більше 12 років ми займаємося комплексним забезпеченням заходів.
Надаємо власне обладнання, яке ретельно перевіряється перед кожною електронною заявкою на реєстрацію, щоб уникнути неполадок. Ми маємо власний склад з нашим обладнанням для забезпечення масових заходів і готові працювати щодня.
Комплексна послуга електронної системи реєстрації відвідувачів
- Наша Компанія здійснює технічну підтримку електронної системи реєстрації та обліку відвідувачів протягом усього заходу.
- Наші фахівці будуть присутні на майданчику протягом усього заходу та підготують всю необхідну техніку та базу даних системи з інтеграцією зареєстрованих відвідувачів заходу чи конференції.
Чому варто звернутися саме до нас за допомогою в організації електронної реєстрації відвідувачів
Тому що тільки ми оперативны і з високою швидкістю налаштування обладнання. Наше унікальне обладнання для системи електронної реєстрації налаштовується прямо на заході за 15 хвилин. Після цього можемо здійснювати друк однієї етикетки на бейдж відвідувача з мінімальною швидкістю друку не більше 3 секунд.
Наша компанія орієнтується на кожного замовника індивідуально. Тому ми намагаємося зробити процес електронної реєстрації відвідувачів заходу якомога простішим і легшим для замовника. Допоможемо з навчанням персоналу, завжди допоможемо та підтримаємо у будь-якій ситуації.
Після кожного заходу ми надаємо розширену аналітику. Тільки наша Компанія після закінчення реєстрації відразу ж у реальному часі може надати детальну статистику про те, хто відвідав та зареєструвався на заході, хто не прийшов, можемо надати також точний час реєстрації кожного відвідувача, навіть точну кількість надрукованих етикеток на кожному окремому стенді всієї реєстрації.
Електронна система реєстрації відвідувачів заходу, з чого вона складається:
- З програмного забезпечення електронної системи реєстрації з можливістю друку етикетки відвідувача заходу на бейджі різних розмірів згідно з вимогами замовника (макс ширина друку 108 мм, макс. довжина друку 2794 мм, макс. ширина матеріалу 112 мм).
- Обладнання для проведення заходу в оренду: мережеве обладнання, термо принтери етикеток, сканери штрих-коду або QR кодів, ноутбуки.
- Розробка електронної форми реєстрації учасників заходу на сайті нашої компанії на сайті замовника.
- Повністю автоматичне розсилання запрошень усім зареєстрованим учасникам за допомогою нашої компанії та тривалії роботі у цій сфері.
- Повне технічне забезпечення всього заходу нашими інженерами – професіоналами своєї справи.
- Стійка реєстрації для незареєстрованих відвідувачей – безпосередньо на самому заході.
Ми також надаємо розширену електронну аналітику (статистику) щодо зареєстрованих учасників після закінчення заходу (в електронному вигляді).