- Оренда обладнання
- Оренда Starlink (Старлінк)
- Банери
- Світлодіодний екран
- Системи голосування
- Радіо Гід
- "Брейн-рінг"
- Освітлення
- 3D екран
- Мікрофони
- Акустичні системи
- Проектори
- Проекційні екрани
- Трибуни
- Сцена чи подіум
- Ноутбуки
- Принтери та БФП
- Монітори
- Презентери
- Плазмові панелі
- Відеокамери
- Маркерні дошки та фліпчарти
- Ширма
- Прапори
- Студія
- Таймер часу (апаратний)
- Технічний супровід
- Портфоліо
- Про нас
- Статті
- Контакти
Електронна реєстрація відвідувачів на заході, автоматизація виставок та конференцій, система реєстрації та друку бейджів учасників масових заходів
Послуга електронної реєстрації відвідувачів на заході, автоматизація виставок та конференцій
Ми не лише автоматизуємо процес реєстрації учасників виставки чи конференції, але також забезпечуємо технічну підтримку реєстрації та друкуємо бейджі учасникам заходу.
Зв'язатися з нами:
Що входить до автоматизації реєстрації відвідувачів
- Програмне забезпечення для реєстрації та друку етикетки на бейджі.
- Розробка електронної форми реєстрації учасників на сайті замовника чи на сайті нашої компанії.
- Технічне забезпечення всього заходу.
- Оренда обладнання (термо принтери етикеток, сканери штрих-коду, ноутбуки, мережеве обладнання).
- Повністю автоматичне розсилання запрошень усім зареєстрованим учасникам.
- Розширена аналітика після закінчення заходу.
Чому варто звернутися до нас за послугою електронної реєстрації учасникі
1. Досвід супроводу великих заходів. Ми займаємося комплексним забезпеченням заходів вже понад 12 років.
2. Власне встаткування. Маємо у своєму складі власне обладнання для забезпечення масштабних заходів.
3. Технічна підтримка протягом усього заходу. Наш спеціаліст буде присутній на локації протягом усього заходу.
4. Швидкість налаштування обладнання. Наше обладнання налаштовується менш ніж за 15 хвилин. Після чого друк однієї етикетки на бейджі становить менше 3 секунд.
5. Орієнтація на замовника. Ми намагатимемося зробити процес реєстрації, як можна простим і легким для замовника. Допоможемо з навчанням персоналу, завжди допоможемо та підтримаємо у будь-якій ситуації.
6. Розширена аналітика заходу. Після закінчення реєстрації ми надамо Вам детальну статистику про те, хто прийшов та зареєструвався на заході, хто не прийшов, час реєстрації кожного учасника, кількість надрукованих етикеток на бейдж на кожному стенді реєстрації.
Процес проведення реєстрації учасників до захода:
- на сайті замовника або на нашому сайті розміщується форма реєстрації учасників заходу;
- після реєстрації учасник має можливість роздрукувати запрошення зі своїми даними та сформованим штрих або QR кодом;
- при реєстрації кожному учаснику надається унікальний номер зі штрих або QR кодом;
- при реєстрації всі введені дані заносяться до бази даних.
Реєстрація на самому заході:
Відвідувач підходить зі своїм роздрукованим запрошенням до працівників виставки. За допомогою сканера вони зчитують штрих або QR код із запрошення та знаходять його в базі. Зауважимо, що деякі сканери можуть зчитувати інформацію тільки з надрукованого аркуша, інші - і з аркуша та з будь-якого електронного носія, чи то планшет, чи телефон.
Приклади обладнання (сканерів та принтерів), що використовуються при реєстрації:
Далі працівник виставки в один клік друкує бейдж та видає відвідувачу.
Приклади бейджів для заходів:
- Для незареєстрованих гостей – є стіл реєстрації безпосередньо на самому заході.
- При необхідності може використовуватись сенсорна плазма для самостійної реєстрації відвідувачами заходу.
- Вся інформація про роздруковані бейджи записується в базу даних для подальшого складання статистики.
- По закінченню заходу замовник отримує інформацію про те, хто прийшов на виставку/семінар, а також хто зареєструвався, але не прийшов.
Додаткове обладнання для заходів:
- проекційне обладнання;
- системи голосування;
- систему синхронного перекладу;
- акустичні системи;
- плазмові панелі;
- і багато іншого.
З питань організації електронної реєстрації дзвоніть: (044) 599-78-59. Завжди раді допомогти.